Info - Funktionärer

INFO FÖR FUNKTIONÄRER

Då är det åter dags för tävlingar i Nykyrka ridklubbs regi. Det brukar vara uppskattade arrangemang och våra funktionärer sköter de olika uppdragen proffsigt och ger god service. Alla kan hjälpa till med något!

Skriv upp Dig på de listor som finns på anslagstavlan vid utebanan eller anmäl vad Du vill hjälpa till med.
Det är viktigt att skriva upp sig på listorna eller anmäla till ansvariga. Detta för att vi ska kunna fördela arbetet på ett klokt sätt och för att veta att vi har funktionärer till samtliga pass.

Notera att cafeteria och kiosk har egna listor. Kontakta cafeteriagänget om Du vill hjälpa till där.

Om Du får förhinder i sista minuten är det väldigt viktigt att Du kontaktar tävlingsledaren.

Att tänka på:

• Gällande banpersonal bör du vara minst 13 år och ha målsmans godkännande.
  • Tänk på att ta med Dig kläder efter väder och solskydd om du ska stå ute under många timmar.
  • Om Du som funktionär får Du förmiddagsfika, enklare lunch och eftermiddagsfika.
  • Det kan hända att vi måste byta arbetsuppgift på funktionärer under tävlingsdagarna för att arrangemanget ska flyta. Vi räknar med att Du ställer upp på sådana ändringar när det behövs.

© 2022 Nykyrka RidklubbAlla rättigheter reserverade.
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång