Anläggningsskiss - hitta hit

Nykyrka Ridklubb är beläget norr om Motala utmed Rv50 mot Örebro några km innan Nykyrka, väster om riksväg 50 på Kärsby gård. Ridhuset med namnet på syns väl från Rv 50.

Kärsby Gård 10, 591 96 Motala
GPS koordinater
N 58° 34.290' E 14° 59.208'

Från Askersund och Örebro: Följ riksväg 50 söderut mot Motala. Några km efter Nykyrka, följ skyltning "Kärsby Gård" från Rv50

Från Linköping: Kör Rv34 mot Motala via Borensberg. Vid första trafikljuset i Motala sväng höger och följ Metallvägen via två rondeller till dess den du kommer till tredje rondellen. Ta första avfarten mot riksväg 50 norrut mot Örebro. Anläggningen ligger på vänster hand c:a 4 km efter rondellen, följ skyltning Kärsby Gård från Rv50.

Från Vadstena och Mjölby: Följ skyltar mot riksväg 50 genom Motala norrut mot Örebro. Anläggningen ligger sedan ca 4 km utanför Motala på vänster hand, följ skyltning Kärsby Gård från Rv50.

Skiss vid tävling:

© 2022 Nykyrka RidklubbAlla rättigheter reserverade.
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång