Anläggningshyra

Det är obligatoriskt att betala anläggningshyra vid nyttjande av anläggningen.

Anläggningshyran betalas per kalender år. Välj det alternativet nedan som passar dig bäst.

Är du medlem i Nykyrka Ridklubb, Motala Ryttarförening, Borensbergs Ryttarförening eller Nyckelryttarna betalar du den reducerade avgiften för medlem. Är du inte medlem men vill bli klickar du dig till medlemssidan.

Vi räknar barn/ungdomar upp till och med 18 år som Junior.

För att kunna lösa anläggningshyra Familj krävs ett medlemsskap inom Nykyrka Ridklubb. I anläggningshyra Familj ingår två föräldrar och de barn upp till och med 20 år som är skrivna på samma adress som sin förälder. Från och med det året barn fyller 21 år är de egenbetalande trots att de bor kvar hemma hos föräldern.

Anläggningshyra erläggs per ryttare.

Anläggningshyra ingår INTE i lektionspriset som tränaren tar ut vid träningstillfället utan erläggs alltid!!

Betalning för anläggningshyra sker via sms till Elin 0708-633077.

Ridning som sker utan anläggningshyra kommer att debiteras + adm.avgift.

Medlem                           Helår                             Halvår                                    Kvartal

Junior/Senior                  1800:-                          1200:-                                    700:-

Familj (endast Nyrk)       2500:-                          1500:-

EJ Medlem                     Helår                              Halvår                                    Kvartal

Junior/Senior                 2000:-                           1400:-                                   800:-

Ridning enstaka tillfällen betalas via Swish 123 350 0212
som medlem - 150 :-
ej medlem - 200 :-

© 2022 Nykyrka RidklubbAlla rättigheter reserverade.
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång